Jag tror jag ska spy!

Okej, fyfan vad illa jag mår just nu. Jag är så trött ska lägga mig nu gick på tjugo i 6 i morse. Det var lite ansträngande. Jag är verkligen ledsen för jag bloggar som en kossa just nu. Men jag har matte prov i morgon, och det har varit mycket att göra. Och jag var i romme idag så då blev det också svårt att blogga.
Sen på fredag ska jag ha kompisar här hemma och då får jag se hur mycket jag bloggar på fredag, och på torsdag är ska jag plugga spanska.
Men jag ska verkligen försöka, för det här är inte kul för er som läser min blogg, och jag uppskattar verkligen att ni läser det jag skriver. Och därför har jag dem två senaste veckorna sugit för jag inte tänkt på hur många som läser min blogg, och jag ska nu ändra på det.
Jag ska verkligen ändra på det. Så nu blir det ändring på en gång!
Idag var vi i Romme och det var verkligen super roligt! Jag somnade kvart i 9 i går kväll och gick upp tjugo i 6. Det var tröttsamt. Sen så tog vi bussen, och det tog 3 timmar. ( thank you for the åksjukstablett)  Och sen så åkte vi hela tiden ungefär (glöm inte lunchen) till halv fyra. Vi åkte i skogen och vi åka vanligt. Hoppade på hopp också! Galet! Och sen var det 3 timmar hem och nu sitter jag här illa mående. Men ångest över matte provet i morgon. Jag har inte lust att göra det där provet som kommer  gå så himla dåligt. Jag har allvarlig ångest!
Jag har A-delen på morgonen och sen B-delen på eftermiddagen. B-delen är så himla svår och när man sitter och kan inte ett ända tal, då har man panik.
Men jag har pluggat så mycket som det går och hoppas att jag klarar det för det gör jag aldrig. Eller klarar det gör jag ju, men jag blir aldrig nöjd över mig själv. Förra matteprovet, grät jag för jag fattade absolut ingenting. I morgon har vi i algebra och geometri, så jag tror jag ska kolla igenom matteboken nu. Det behövs verkligen!
har ingen bild ,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0