Några av er...

Några av er gillar inte skvaller zonen, jag tror att det är dem som är med i skvaller zonen som faktiskt inte gillar det.. Hahah! Alla mina läsare har aboslut  inte röstat men så länge skriver jag inge mer skvaller om oss. Det är tråkigt eftersom jag tycker det är roligt, men det är inte jag som röstar.
Idag ska jag också läsa spanska och so. Jag har ingen mat lust men jag försöker dricka så gått det går.  Jag fyller år ganska snart och jag har börjat fundera på vad jag ska önska mig. Jag tror att jag ska önska mig ett objektiv, och kanske bara pengar osv. Men sen vill jag också ha en onepiece. Men objektiv är ganska dyrt, så jag undrar vad jag ska välja:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har mer användning av ett objektiv. Det kommer man ju typ använda varje dag nästan. Medans en onepiece använder man bara i bilen och när man är hemma liksom. Plus att det kommer kanske bli "ute" snart och då är det onödigt att ha valt det istället för ett objektiv.

Hahha mina små tankar bara :)

Grattis i förskott föresten! (vet inte när du fyller år)

2011-01-17 @ 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0