Hejdå Harry!

Hej, hörni..

Kom precis hem från harry potter and th deathly hallows part 2, jag kan inte säga mer än att den är grym. Man gråter, man skrattar. Dom har fångat allting från boken som ska vara med.Den är vädligt lik boken och det är jag glad över. Man får sig ett skratt när det är 19 år senare. Jag tycker att alla filmer är lika bra och kan inte sätta någon för än annan. Jag kan bara säga att denna film är riktigt bra och at jag hoppas att ni går och ser den.

 

Om ni inte går och ser den kommer ni ågra er. Den är värd 110 kr och 140 för än ännu coolare upplevelse. Det var inte så mycket man kunde göra i 3D, men det finn vissa scener då 3D vore ballt. Toppen film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0