Det är inte najs att vara dålig i skolan

Jag tror folk skolkar och skiter i skolan för att dem antagligen vill vara dåliga i skolan. I vår vi grymt mycket frånvaro om vi inte är anmälda på dexter. Om våra päron inte anmält att vi är sjuka.  Det är så onajs att vara dålig i skolan, spela iq befriad för att få uppmärksamhet. Ärligt är det bara pinsamt. Det är inte cool direkt att vara sämst och tro att man är så jäkla bra fast man suger igentligen. Det är patetiskt.
det här är ju såklart mina egna åsikter men jag tror inte någon det är så speciellt kul att  gå ut med 140 poäng. Det är inte så bra heller.

Det man gör nu kommer på betygen också. Vi får betyg nästa år, och jag spyr nästan av nervosistet. jag är absolut inte dålig i skolan men jag är ju inte bäst heller direkt. Jag har mina svagheter. Jag vill verkligen försöka njuta av min ''barndom'' som alla andra. Men jag vill heller inte titta tillbaka och tänka gud jag var så sämst i skolan i 7:an. Jag vill känna mig stolt över mig själv. Jag tänker inte på någon annan utan tävlar med mig själv för jag vet hur glad jag blir när jag får bra på prov.

Jag blir överlycklig. Jag har aldrig fått omprov och det är jag evigt tacksam över. Jag är lite av en person som håller väldigt hårt i mig själv. Jag stressar och pushar mig själv. Ibland orkar jag inte heller. Och tänkt att jag skriver detta och går i sjuan! Det är ju sjukt. Nästa år . Höst terminen i åttan är ett rent helvete *ursäkta* Men alla 96:or jag snackat med som går i min skola säger att det var det värsta på länge.

Våra lärare har försökt att ge oss betyg för att se hur det känns. Jag tycker själ inte om det, men nu har jag börjat ändra mig. Jag vill att dem skulle gjort det mer. Jag har ett mål Jag måste gå ut med mer än 285 poäng. Det är grymt mycket men jag måste. Jag vill ha mer MVG än VG. Bara att vi får a,b,c,d,e,f och det är massa konstiga poäng. Jag känner mig stressad! Vilken klass går ni ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0