Jag behöver nya tag!

Jag kommer säkert åter komma till denna blogg men nu behöver jag nya tag. Jag vill eh jag vet inte. jag kanske bara slutar blogga och kör en med lösen så mina vänner kan läsa. Jag vet inte riktigt faktiskt. Det är så kul att blogga men blogg.se har blivit så tråkigt efter snart 4 år. Japp fyra år har det gått sedan jag började blogga.

Jag tycker det är skit kul men nu börjar jag tröttna lite på samma gammal grejer... När jag kommer tillbaka till denna blogg så är det mer foto eftersom det är det jag tycker om att göra! Jag älskar verkligen det.  Nu börjar jag blogga en vecka på devote. Jag kommer absolut tillbaka eftersom jag älskar den här bloggen!

Men jag vill byta namn på den. Den känns så tråkig, jag hatar namnet liksom ;) aja en vecka på devote sen åter går jag till blogg.se http://emmahallberg.devote.se/

NU KÖR VI NYA TAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0