tjaa

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

Färg 1: Svart
Färg 2: vit

Färg 3: korall

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: jajjaa mään
Fått ditt hjärta krossat: nepp
Träffat någon som förändrat ditt liv: huh?
Fått reda på att någon har pratat om dig: JAJA MÄN, DET KÄNNS SÅ BRA
Kysst en kompis: kysst vafan är det för ord -.-

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: jaa tack
Vad gjorde du under din förra födelsedag: spåra
Vilken tid vaknade du idag: tio i ett 
Vad gjorde du igår runt midnatt: chattade med en killkompis
Någonting som du längtar till: turkiet!
Senaste gången du träffade din pappa: 2 dagar sedan
En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: mitt hår är för kort
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens:  nej hahha
Vad gör dig irriterad just nu:  3 boys  ;)
Långt eller kort: låångt
Vad gillar du gällande dig själv: jag har en hjärna och har mina stunder ahaha


DIN FÖRSTA:
Operation: förra året tror jag lite mer kanske, jag spydde för jag var så hungrig
Piercing: in my ears! whwhoho
Tatuering: vill ha en liten sak..
Bästa vän: vadå bästa vän! jag har flera korvar
Sport: Tennis

Husdjur: Marsvin.
Vaccination du minns: tbc är det en..
Förälskelse: justin bieber

Alkohol du drack: spårad nyårs afton 2003 typ ;) 6 år

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögonen.
Kramar eller pussar: pussar
Kortare eller längre: Längre helt klart.
Romantisk eller spontan: both
Tatueringar eller piercingar: eeh det är inte snyggt varken :P men då en det tatuering men ingen stor tiger på ryggen hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0