in da caaar.. on my way home

Hej guyssom sagt. Som min fina rubrik säger så sitter jag i bilen nu på väg hem till stockholm. Det känns verkligen skönt ena delen av mig säger yes och andra nej jag vill vara kvar. Men ajaja. Har hela baksätet för mig själv och det är galet skönt. Vi ska äta om en timma eller något 45 min kanske. Jag har inte ätit någon riktigt rukost så jag dör av svält. Imorgon börjar skolan och det känns inte bra. Men att träffa alla är ju super. Ska snacka ihop mig med niki då om biobiljetterna. Fast det gör jag på tisadagen för jag tror inte hon kommer p måndag. Sen måste jag prata med alexandra också jaja.. Är hemma runt tre eller halv tre förmodligen. xoxooxoxxooxxxxxxxxxxx Ärlig bara puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0