Kapitel 2. Justin Bieber överallt!


Bilder : Jag

Justin Bieber, nya king of pop ses nu överallt. I början av min bieberfever var. Ingen annan får gilla honom, han är min. Jag vet allt om honom! Men en då 16 årig kille som släppte sin första låt 2009 blev en galen succé. Då jag ju inte jag stoppa alla från att gilla honom. Men tiden går och folk slutar gilla honom, tänkte jag. Jag tänkte att jag skulle gilla honom för evigt och blablabla.
Men det var inte bara jag i min årskurs som var galen i honom! Alla var det, jag var nästan nej sluta! Gilla honom inte.  Men sen ville jag ha någon  att dela allt med, någon jag kunde prata med om honom. Mika och Niki var och är omöjliga, dem bara suckar.

Vissa i min skola gillar honom, men kanske inte vet och kanske bara gillar honom för musik eller för hans snygga utseende. Jag ville gilla honom för den han var och jag ville se insidan av honom. Jag vill veta hur han är bakom kameror och andra media prylar. Väldigt speciellt eftersom jag ärligt vet att jag inte kommer få träffa honom, om jag inte blir en mega kändis och blir typ jaa rik!
Men jag började i alla fall läsa massa bloggar ,jag visste vart han var och jag visste typ allt. Justin Bieber började komma mer och mer närmare toppen. Kändis toppen. Han var redan stor och med då massa fans, galet myckt fans, steg han upp mer och mer mot toppen. Han hade massa följare på twitter, den sommaren.

Han var min kärlek han var allt. Idag kan man se honom överallt.. Mtv, tidningar, affisher, bilder, dator överallt! alla vet vem han är, om man inte typ frågar sin farmor eller farfar kanske. Till och med dem kanske vet. Hans film har gått om This is it! Det är ju bara sjukt!

Jag tror att justin Bieber, börjar bli lite överskattad. Att inte sätta press men att han vet att han har så mycket fans och media runt sig, är nog jobbigt. Det skulle nog vara sjukt om man inte hörde från honom på 1 dag eller mer en vecka. Allting bara stängs av. Alla galna fans i Usa skulle typ dö. Haha! Jag tror och vet att Sverige är den lilla cirkeln där inte så mycket händer. Men om Justin Bieber är i tidningen är det ett mäster värk här i sverige. OM man ser en första sida på honom, klart man köper tidningen. I vissa fall står det 2 rader om honom, och man tejpar upp tidningen på väggen!

Jag tror att alla Belibers, ser detta som kärlek och tror att man någon dag kommer gifta sig med honom. Man tycker inte det är okej att han har en flickvän för man trodde att man var den för honom. OKej där blir det ärligt -.- Det är bara så töntigt säger jag som döör för honom.
Löjligt.. Selena Gomez har blivit dödshotad av fans. Kom igen!  Det är riktigt, konstigt. Alla bilder med Justin och Selena tror jag gör många galna, men jag tycker och många andra tycker säkert samma sak : Om han är glad är man själv  glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0