Trött

Hej det var lite kaos igår. Det gick ett så kallat rykte om att jag hade fest igår. Jag han faktiskt stoppa det och säga till den som startade det. Men jag säger till alla som var inbjudna att ni får komma hit absolut. Sen runt 11 kommer 10 tjejer som ärligt nästan bankar upp min dörr. Jag och mina kompisar säger åt dem att ni måste gå här ifrån. Men dem går inte. Och sen så kastar dem snöbollar på huset, och tar ketchup och gör ett nazist märke i snön. Haha. Som fredrik sen tog bort. Men dem går inte, så jag ringer min syrras kompis för jag vill ha bort dem. Så hon var på väg. Men då springer dem förutom en tjej som står kvar och snackar med greven och fabian. KAOS. Men sen kommer jammi och då säger hon åt henne att dra.
Lite panik där runt 11-12. Nu är jag jätte förskyld för jag gick barbent en stund ute igår!
haha, en bild från när jag och heddda var ensamma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0