110430

Ännu en dag som bara åker förbi ;) Efter skolan så hängde jag med hem till Benjamin med Erik. Han hade ingen nyckel så vi satt utanför och åt frukt och snacka ;) Haha! Men dem skulle in till stan och då åkte jag hem eller gick hem, det är kanske 3 meter eller något. Riktigt jobbigt!

Ska in till stan imorgon för att köpa tröjor, 2 par shorts, underkläder! Det är viktigt så att säga. Jag vill också köpa ett par jeans men jag vet inte om jag hinner med det, vi får hoppas. Jag vill träna också men jag vet inte om jag orkar. Jag tänkte bara göra övningar på vår boll, träna höfterna , rumpa och ben ;) Kanon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ifrån kommer skjortan och kan du vissa lite bättre vad du löpte igår? ;) kram

2011-05-30 @ 16:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0