B A K S M Ä L L A N

Sitter i mitt rum och är super trött! Det är bara för att dt snart är lov och jag längtar så mycket så jag dör. Det ska bli så härligt att bara kunna ta det lungt! I morgon är det redan torsdag. Shit vad det går fort :D Idag har jag vara i skolan och spelat tennis. Sista gången snacka om sköt för mig som hatar att röra på mig. Sista gången, ska sluta hoppas jag!  Det har börjat bli så tråkigt nu när min gamla tennis tränare slutade.

Ikväll ska jag se på film och jag får spela in GLEE och efterlyst ;) För jag tror pappa hyrde baksmällan till mig, mycket spännande så att säga. Jag kommer väll hänga på twitter i mobilen och någon bloggning från källaren. Det är väll det ;) Kommer inte bli så mycket mer idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0