Jag vill träna..

Jag känner mig inte fräsh. Fastän jag inte ätit nästan något känner jag mig bara äcklig och vill bara ut och springa och sedan göra övningar på min boll ;) Men det är inte bra när man har ont i halsen att träna. Då kan man bli ännu mer dålig osv. Jag ligger fortfarande i soffan och har precis ätit soppa. Har börjat älska soppa. Det är bästa som finns :) Grymt gott!

Jag är riktigt avensjuk på alla som är med kompisar idag. Jag har inte kunnat gå ut på hela helgen, det har varit ganska skönt att bara kunnat ta det lungt eftersom det inte hänt så mycket. Men det är ändå grymt kul att vara ute på kvällarna. Speciellt när det är varmt ute! Fast det har det ju inte riktigt varit i helgen. Hoppas det blir bättre väder till veckan så vi kan sola och jag vill gärna bada i havet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0