Ha det!

Nu ska jag snart åka till landet. Men först ska vi fixa lite saker. Jag ska köpa böcker tillexempel. Sen åker vi. Men jag kommer inte skriva så mycket nu under den här veckan eftersom mina kusiner och farmor och farfar är där, jag vill spendera tid med dem. Sen måste jag springa tidigt på morgonen torsdagar, lördagar måndagar. Så att min kondition till fotbollen håller i sig :)

Jag skriver typ i natt, eller kanske inte i natt men innan jag ska sova. Jag ska köpa hemska böcker, och en prinsessans dagbok 6. Så det blir bra. Men jag tycker att en prinsessans ´dagbok är så seg. För jag är inte inne i den. Ha det så bra och så ses vi i kväll.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0