det är den 14 December till er som inte vet ♥

Idag ska jag först hem till elli, det är glögg sak där idag. Mysigt mysigt. Jag går dit runt halv tre och går runt fyra kanske. Jag är inte riktigt säker men det blir jätte kul tror jag. Sen ska jag baka, till spanskan och till julen. Lussebullar och sådant står med på listan. Igår så köpte jag julklappar, alla är klara förutom Mika, niki, linn och pappa och min syster. Jag har bara denna vecka  på mig hur ska jag hinna? Men mika har säkert inte köpt en ända så att jag är inte sist i alla fall.

D E S I G N E N - HAR JAG GJORT OM IGEN.
Men nu kommer det, jag har gjort om min header igen, som ni kanske har sett. Den blev väl okej? Eller vad tycker ni?.



OKEJ HÄR KOMMER LISTAN PÅ JULKLAPPS KÖP...



och så klart göra listan :S



herregud, vad jag ska göra grejer i dag <33

ring mig gärna, och under håll mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0