Dagar då jag har tråkigt:

Men snark, vad trött jag är. Jag har verkligen tagit det lugnt hela dagen och jag har verkligen inte ansträngt mig i huvudtaget. Har säkert suttit i denna fåtölj i över 4 timmar med dator i handen... Nyttigt. Det känns verkligen fräscht. men vad ska man göra när man sitter låst på landet, 6 timmar bort från Stockholm och har inte ens en riktigt mobil, eftersom sin egna dåliga fula mobil som man köpte för 3000:- egna kronor har slutat fungera.

Den kände helt enkelt för att sluta laddas och ligger hellre och skräpar på ett bord i 3 veckor.  Så typiskt mig, jag tipsar verkligen inte om xperia mini pro, för  den suger. Touchen är väldigt skön och det är ett plus. men touchen lägger också av och mobilen kan bara sluta fungera. Jag har haft den sen den 20 augusti och jag va trött på den efter en månad. Inte för att den hade tangentbord utan för att den rent ut av suger.

En sån dag när man inte har något att göra, man har kollat bloggar 45 gånger om och tv har man inte och mobilen är död. Då är det bästa jag vet att läsa. När jag läser på kvällen läser jag 2 sidor och sen somnar jag. Men nu läser jag harry potter och de vise stenen, och man kan inte sluta läsa. På min'' bucketlist'' eller min lista innan jag dör ska jag ha läst dem böckerna.

Jag har alltid gett upp eftersom en bok har ungefär femhundra sidor. men jag tycker att det har gått så fort att läsa så jag har inte tänkt på hur mycket boken faktiskt väger och hur tjock den är. Då är det mysigt att sitta, i sköna kläder  i en fåtölj och läsa. den är super omodernt nu förtiden att läsa, och det är verkligen tråkigt när man har en riktigt dålig bok. Men man vet ju vad man gillar .Och jag gillar böcker om misshandel, och om sånt som faktiskt hänt. Medans andra gillar riktiga tjej böcker, som elsas mode, eller gossip girl.
Och jag förstår verkligen att tipsen man kan göra när man har tråkigt är att läsa är töntigt, men då har jag massa andra bra tips. Saker som jag gör eller saker som jag inte gör men vill eftersom jag har så lite talang. Men En annan rolig sak är: Playstation, eller att rita, åå vilka tråkiga saker.. Men om ni har bra tips på saker man kan göra när man har riktigt tråkigt som jag ofta har, kan ni ju höra av er. Ni kanske kan göra en cool video och skicka in. Eller så kan man hitta på världens bästa blogginlägg som kommer upp på första sidan av blogg.se Fast det händer aldrig mig. Varför inte skriva en bok, och lägg ut den på bloggen.

Bli berömd och tjäna massa pengar. Varför inte pengar är bra?!. Eller gör en galet snygg bloggdesign och sälj den på bloggdesign.nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0