Miley är din förebild och hon är skit tuff!

Gud vad härligt att du säger det! Jag har inte Miley som förebild, och jag tycker att dem som tycker att hon är töntig och sådär bara för att hon är med i Disney channel, för att hon tjänar pengar. Jag tycker att Selena Gomez är helt underbar mot sina fans och magic on waverly place hhaha! Jag älskar vissa av hennes låtar. Jag blev retad för att jag förut var helt galen i Justin Bieber. Den känslan och om hur underbar han var har verkligen gått ner enormt mycket för mig. Men När jag hör hans låtar så ryser jag fortfarande.
Men jag gillar mer du vet graft i låtarna, Justin Bieber har väldigt mesiga låtar och det är synd för han är verkligen begåvad :)
Jag tycker att du ska vara stolt över att ha en förebild, man ska verkligen ha en :)
Puss på dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar inte hannah montana så mycket men miley är så himla rolig o så och hon är ju jätte bra sångerska o skådespelerska! :D och är snygg och galet snyggt klädd! så det är därför jag gillar henne ;)



puss på dig med ;) haha

2010-12-22 @ 10:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0