TAYLOR LAUTNER VET INTE ATT JAG EXISTERAR :(

hejsan hörrni. Vad tyckte ni om mitt engelska inägg. Jag tränar lite. Jag fyllde ju som sagt år igår. Jag fick massor med fina grejer jag gärna skulle vilja visa er. Men jag har inte laddat upp dem eller tagit bilder. Så det får bli om ett tag. När jag så kallat orkar. Jag fick massor med grejer dsv av mina gulliga kompisar.  Min dag, vart ska man börja med alla mina dagar. Jag har verkligen tappat tålamodet på några i klassen. Jag orkar inte med dem just nu. Men jag mika och niki håller på med en grej. Idag i skolan fick jag en ur söt dagbok av elsa. NUTTE!
Den var grymt fin. Tack så jätte mycket för den. Sen så har vi börjat på it:n att göra våra bilder vi fotade, för typ 3 veckor sedan. Vi ska klippa in taylor Lautner på min sida. Niki vet jag inte vem hon ska ta men mika ska ta, Zac efron. Guud det finns typ bara snygga killar i usa. Vi får flytta!
Anw så har dagen varit jätte bra. Väntar jätte glatt på att Alice ska bli klar med min blogg design. Moahaha.. eller hon ska göra en header till mig. Efter som att hon har photo shop. Nu loggade hon in på msn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0