16 Januari!

Förlåt, att jag börjar bli dålig på det här nu. Men jag har verkligen inte haft tid. Idag fyller min syster och jag måste vara borta klockan 2. I går var jag med alexandra och Lovisa. Vi hade verkligen kul. Vi var i stan och så var vi hemma hos alexandra och spelade vem blir prinsessa. Gud vad det var roligt. Idag vet jag inte så mycket. Jag vill vara med Linn, Mika, Niki & Sara. För det var senaste förra veckan och det är tråkigt. För dom är så roliga :D
Så vi hittar väl på något skojigt. Vad ska ni göra då?
Hoppas ni får en underbar dag. GRATTIS LIV OCH SYSTER PÅ FÖDELSEDAGEN NI BETYDER MYCKET FÖR MIG <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw tack söötis<33 LÖVE JU! PS. DIGGAR DIN BLOGGx)

2010-01-18 @ 18:41:46
URL: http://aralkovil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0