Jag tror att jag skippar rubrik!

Rubriker, det är riktigt jobbigt iblad. Som att det är verkligen typ hundra minus. Nej jag tror inte det är så intressant att veta om hur kallt det är(.Bara för er som bryr er): Men det var 26 minus för er som verkligen bryr er. Men ni som inte gör det kan hoppa meningen. Därför gör jag den tjock. *gör*, såddär du va det fixat också. Idag har jag verkligen inte åkt mycket skidor. Fem åk om man sak vara exakt. Vi åt i kanske 3 timmar, vi ville inte gå ut. Det var su4per G tävling i dag i backen. så en av backarna var såklart avstäng- Det är den bästa backen så det är synd.Jag längtar heeem. Varför måste vi åka hem så sent, hela tiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0