skolan skolan allting är om skolan

Efter min tråkiga dag, hoppas jag att ni hade kul. Jag har försökt att plugga  men det går inte bra. I morgon ska jag plugga hela dagen, efter skolan och jag ska verkligen kunna allting. Jag blir bara glad om jag inte får  göra provet på tis för då har jag ingen tid att träna i huvud taget.  Jag har precis skirivit på min hand : Skriv ut spanskan och no´n idag, innan spanskan på bibbliotektet..

Men om bibblan inte är öppet får jag skriva det i data rummet. Jag hoppas verkligen att jag kan spanskan....

ps : jag ska inte be er, men snälla lägg en komentar :)

Kommentarer
Postat av: .

VÄRLDENS BÄSTA BLOGG!!!! <33

2010-01-25 @ 16:33:42
Postat av: Anonym

i know

2010-01-25 @ 17:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0