Frågestund del 3

Sista delen nu kör vi :)

Svar:
1.Ja
2. Svar ja :)

Svar:
 Jag har verkligen tänk på hur hemsk den är. Men att hon själv utsätter sig för det.  Men sen blir hon beronde, jag har tänk mycket på om det skulle vara jag som blev våltagen vid 14 års ålder. För våltäckt är inte ovanligt. Jag skulle nog må dåligt och jag tycker att det är modigt gjort att hon idag vågar skriva det, för att lära andra barn som blivit våltagna att man måste hitta sig själv och säga ifrån.

Svar:
jag ska först åka utomlands, sen åka till landet.  Och åka till min kompis land ;)

Svar.
Hhah det är lungt.
Oscar Holmbergh. Har ingen kille :D

SVar:
Svar :
1. Ja, vi brukar umgås tillsammans, vi är alla bästa vänner med varandra.
2. Jag har 3 tror jag. Jag och becca har glidit ifrån varandra mycket. Och jag saknar henne. Men jag är super glad att jag har bästa kompisar i min årskurs.
3. Joo, såklart. Men jag brukar inte sätta så riktigt. Hon är min bästavän jag har två till och alla betyder lika mycket.

svar:
Tack vara desireé :)
Få nära vänner  :D

Svar: jag tror jag är det. Jag försöker vara så ärlig som det går :)

Svar: Menar du typ att du sagt en hemlis om min bästa vän och då är frågan om jag skulle säga det till henne.
Och det beror på. Är det akut så måste jag. Men då säger jag jusåklart inte vem som sagt det. Utan det är hemligt. Men jag vet inte.

Svar:
Jag ska utomland och så vidare landet och kompisar .)

Svar:
somebody to love
One less lonley girl
Eenie miene
Och one time :)

Svar:
Hmm... Nu måste jag tänka vänta... Eller kanske inte pinsamt men jaja.. VI var i Italien och jag såg en tjej men snygga tånaglar eller hon hade blommor och sånt på dem. Jag var 9 år. Min syster bad mig att gå fram och säga det till henne att det var snyggt. I en halv timma tränade jag in. ''ohh, nice'' och så skulle jag peka. Så gick jag för bi ''ohhh najs'' Och pekde hon  svarade ''thanks'' Jag log och vände. Asså seriöst det är så in tränat och att jag stannade gick fram till henne sa det och vände.

Så då var sista delen klar. Om ni glömde fråga kan ni gå in på bloggsvar där kan svarar jag hela tiden. Nu ska jag måla mina naglar svarta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0