dagens datum!

Hej läsare, eran bloggare här. Jag har varit lite offline, pga att jag ville att alla skulle se att Nick jonas har skrivit to mioa. Älskar det, ingen kan förstöra min lycka. Jaa, idag. Vad har man inte gjort. (niki och mika komentar en riktigt komentar.) Ja, efter skolan var jag och gjorde en knas film med mika och niki. Sen så, gick jag, sara, Linn, jojo, niki & mika hem till mig. Och jaa. *hemligt* ^.^
Jag har inte så mycket mer att säga Bara att här kommer helt obetydlig text, om hur mycket jag längtar till sommarn.
-----------------------------------------
Jag tror aldrig jag har längtat så här mycket efter sommaren. Jag vill verkligen att all snö ska försvinna, och jag kan få ''gå bar fota till tobak och köpa en glass. Det är stenar på marken. Hhaha mika!
Att när man går till skolan är det kallt och ändå varmt. Man, har shorts och en t-shirt och,  har ballerina eller Converse eller vad för andra slagts skor. Man, har solglas ögon, och man blir bländad av solen. Man köpter glass, och  cyklar, sent på fredag kvällar. Man hör fåglarna kvittra och allting känns bra. Man äter jordgubar, och åker till fågelöudde ( eller nåt) och man, badar och hoppar från hopptornen. Det är kallt i vattnet men man simmar snabbt upp igen. Sen cyklar man, tillbaka med blött hår. Eller så sitter man och har picknik. Någon stans och man tänker inte ett dugg på skolan.

Allt är kul och man, har jätte kul och man åker utomland, och får saltvatten på kroppen. Man badar i polen, och solar och blir riktigt brun. Man hoppar stutts matta och lyssnar på riktiga sommar låtar. Shiiit jag längtar galet mycket till sommaren. Ge mig sommar!!!!!!!




haha älskade det när jag var liten :D






Kommentarer
Postat av: ...

har du tagit bort "fråga mig"?

2010-03-09 @ 15:54:54
Postat av: Anonym

oj fixar på en gång,

2010-03-09 @ 18:02:17
URL: http://betweens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0