EHM, ME IIAMO EMMA!



den 16 mars:
vilken hemsida gör du din blogg header på?
— Grejen är att jag inte gör det på en hemsida. Jag gör den på paint, och sedan i ett annat program. Som alla datorer har ;) <3

Gracias, för din fråga

den 11 mars:
hej igen, hur mycket gillar du jonas brothers?
— På en skala 100
Alltid

den 11 mars:
varför, är du så liten
— ehm... ja du

den 15 mars:
Vilken blogg ger dej tankar till din blogg?<33
— Det finns, många olika bloggar som ger mig insperation. Men det är väl några stycken.

Kenza
foki
Och en annan blogg som jag inte kommer ihåg va den heter xD


Hej ni där ute! Ni glömmer ju bort att, fråga mig ni  har chansen att fråga  vad som helst, tills på lördag!
Sumpa inte det nu!
Idag efter skolan spelade jag tennis, super, och sedan så, har jag varit hemma och pluggat. I morgon sover jag hos, någon, men min dator är med :D
Haha, data nörd som jag är. Men jag slutar klockan 15:30 och sen så packar jag mina väskor och drar, till en kompis, men vem vet jag inte riktigt en,
http://betweens.blogg.se/2010/march/jag-tankte-d.html#comment
http://justvendela.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem vill du sova över hos??

2010-03-24 @ 19:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0