God morgon :D

god morgon bloggen, och alla läsare. nu kommer 4 frågor jag svarat på!

i onsdags:
Vad är det första du tänker på när du hör ordet bästavän??
— En bästavän, då är det en man kan lita på, och berätta allt för. En man kan ha kul med hela tiden, vara som systrar och, jag vill kunna berätta allt för mina. eftersom jag litar på dem och vill vara en bästavän för dem :) tack för din fråga.

i onsdags:
hur mår du?
— bara bra!

i onsdags:
1.vad heter dina bästavänner 2.känner du ebba lindgren 3.använder du photoshop, för du gör fina headers?
— 1. mika niki linn och becca 2. ja? 3. jag gör mina på andraställen, men en del är på paint :)

i onsdags:
är du kåt?
— nope, inte det minsta ,) är du det eller? :D
Ha en trevlig dag!
http://justvendela.blogg.se/
hon är månadens blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0