inga komentarer!

som ni ser, har fråggrejer försvunnit den kommer upp klockan 19.25 för då har dem öppnat igen, dem har gjort något på sidan. Idag efter skolan var jag med, hedda och Linn. Jag väntade först på hedda och lin i 1 timma. Och sen gick vi hem till Linn.Där åt vi mellis och sedan skulle Linn iväg. Då gick jag och hedda, hem till Hedda och så Masserade hon mig, PÅ tyggen. Det är så skönt. Och så smsade vi ;D
Min skol dag?
hmmm..
Ja du... Den har varit bra, ska inte gå in på detaljer det är så tråkigt att läsa, men den har varit bra. Emil har varit as konstigt? euuw.... Asså jag är på konstigt humör just nu. Mina händer bara glider fram på tangeterna. As nice.
Pöööösssi!
sööööt bild!

Kommentarer
Postat av: annie<3

följ min blogg genom bloglovin :)<33

2010-03-09 @ 20:53:36
URL: http://byanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0