Ska till uppsala!

Hejsan förlåt för min dåliga bloggning i går. Men somsagt jag var i skolan sen på bio och sen kom jag hem. Idag sak jag på konfermation i uppsala. Till min kusin. Sen i kväll ska jag vara med mina kompisar och äta middag. Det kommer bilder när jag fått riktiga datorn. Så alla inlägg blir bildlösa framöver. Idag eller snart ska jag till centrum för att köpa några saker till mamma som fyller år i morgon. Jag ska köpa till mig själv en piano bok med massa låtar, och ackord. :)
pussen♥

Kommentarer
Postat av: R # B E R T

SVAR: Inte så mycket planerat faktiskt! Blir nog mest en spontan dag! :) Hoppas på fint väder! :) Hoppas allt är fint med dig idag? :) btw. Följer du några storbloggar? :D

2010-05-08 @ 12:18:51
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0