''- Han är snyggare än w & p''

Okej nu har  ''ej'' gjort ett till beslut eller hon sa vad hon tyckte idag. ''E'' tycker att A är snyggare än både W och P! Det här en saknadal! ''eh'' blev rasande och att hon tycker det är bara helt frustrerande..
''L'' åt andra sidan har massor av drömmar '' N'' sitter i huvudet och drömmen om att ha pojkvän hoppas hon snart går i uppfyllelse! Jag fick också reda på att ''Ls'' kärlek tycker hon ser bra ut, men tyvärr har killen gått in i ett förhållande precis :(
Jag har idag också fått redan på att ''j'' är dödligt kär i ''N'', N tycker inte likadant och han verkligen sittar ut henne i skolan!
Både E och E drömmer om sommar haff 2012 då dem åker på konfa tillsammans. Allt är klart det ska bara bokas också. Dem två brudarna tre veckor utan föräldrar på ***********! Dem har pratat om det hela dagen. Eh:s kommentar - Jag bokar hellre för tidigt än för sent. Jag ska dit och så är det!
Det ända dem tänker på att få massa haff och en underbara veckor.
M är fortfarande sjuk och det börjar Eh också bli! Jag är osäker på om Eh går till skolan imorgon...
H har vi inget nytt skvaller om än så länge, men 3 förälskade killar har hon i svansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0