God natt nu bloggen..

Det finns igentligen inget bättre än sega kvällar, tårar och en uttråkad tjej. Jag går och lägger mig och läser och försöker skippa dom här dagarna, där jag spenderar min tid med min katt? Imorgon ska jag köpa en ny mobil tills jag får min iphone i jul.. Får och får.. Önska! Men en mobil som jag kan prata i får jag imorgon.
Idag har det varit en riktigt underhållande, dag. Har varit med min syster och hennes kompis. Vi har igentligen bara kollat på en riktigt tråkig film, men vad gör man inte..
puss
Jag skäms egentligen  över att visa mig i glasögon, jag trodde jag skulle få massa komentarer över hur ful jag är i dom, men eftersom jag inte får några komentarer alls så, what the f*ck!

Kommentarer
Postat av: Ellinor din kusin

sådana glasögon är döfina! du passa jätte bra i dom emma! saknar dig!

2011-08-07 @ 03:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0