mr saxobeat

om sanningen ska fram - Eric Amarillo
Haha, den gick ni kanske på va?! Kanske inte, vaknade för kanske 30 minuter sedan, och ligger i min säng och lyssnar på musik. Vaknade och skulle kolla hur många som skrivit på mitt event för jag behöver nummer, och det var ju en del så jag var tvungen att lägga in alla,  och det var ansträngande, jag tror jag ska äta lunch och sen gå ut och gå kanske. Men jag vet inte vad jag känner för.  Jag ska i alla fall möta Niki och byta lite ''presenter'' innan vi åker bort båda två. jag ska få min gamla mobil, och min jeans jacka och hon ska få, 3 böcker haha
Jag kommer sakna alla när jag åker bort men jag kommer hem på, söndag igen, och jag vet inte heller hur mycket bloggning det kommer bli eftersom jag åker bort och ska lämna in min dator idag, har bloggat från min systers dom senaste dagarna. så vi får se helt enkelt, jag tar med den har dator såklart :)
Men jag vet ju inte om min syster vill använda denna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0