D E S I G N ♥

Hejsan, i dag efter skolan var jag med, Linn, Mika, Niki & Ellie. Vi var hos ellie och spelade jepardy eller hur det nu stavas. Det gick piss. MIka bara skansade och Linn bara sa något. Jag var väldigt, mån på att vinna. Haha, så jag blir förbannad när, man inte vinner på saker man igentligen vet om... Tillexpemel i dag på engelskan, så lackade jag ingen. Vi hade glosor. Jag bah: Vi tar glosor vi inte haft så jag tar bara en sida. Och så är det värsta kronliga och att kan typ förutom jag :S, Hahha, jag är så bra på engelska.


Jag har fixat designen, Vad tkr ni? :), Jag är fett nöjd. Tror jag. Jag är inte säker en. Jag har vissa talanger...
Fick 82/77 på mitt spanska ¨prov :)<3

Bilder:

Jag & syster med frankenstain :), ♥



Central park






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0