Det är bara för mysigt på landet..

NU sitter vi här, och dricker varm choklad med grädde. Det är bara för mysigt. Jag älskar verkligen December eller bara jul är så mysigt. Men vinter lov och snön faller ner och man har kommit hem från skidbacken. Åh vad mysigt det är.  Nu när julen är över så får man unna sig åt alla julklappar.  Man får kolla på dom och pilla lite. Det är verkligen mysigt. Det är the hills maraton på mtv, men jag orkar inte gå bort til tvn. Jag har ändå missat för mycket avsnitt. Ska börja kolla på datorn. Och så måstej ag se sista och näst sista avsnitten av anna ankas jul. 
Det har jag verkligen missat. 
Jag har köpt jonas brothers tidningen, med en signerad affisch men dom på. Jag är så glad :) och ett fint armband. Så ikväll ska jag läsa, tidningar. Och läsa en prinsessans dagbok 1. Jag har läst inte alls långt. Men om man läser tre sidor så fassnar man...


Älskar..

 
Och en as bra låt just nu är :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0