Det var kallt idag!

Hejsan bloggen!
Det har varit en väldigt intressant dag idag. Jag och kusinerna och min syster har verkligen, brytit benen i år igen men idag var det våra andra kusiner. Det hände verkligen inte det som hände förra året. Men det här var också verkligen kaos. Vi var i tre skogsbackar och i ena körde jag in i ett träd. MIn kusin fassnade under en gran osv. Det har verkligen varit en kul dag, det kan man inte säga något annat om. Men att vi åker skogs backar är inget nytt. Det bara något att människor gör. Ellef kanske inte alla men många. Men ni vet känslan att allting går neråt. Det går så snabbt och innan man vet av så har man fassnat. Herregud vad kul det är. Om ni inte har gjort det än så borde ni pröva det är så kul. Men det är typ som frittfall på grönan eller insane när allting bara går och man tror att man ska dö i vilken sekund som helst. Eller på Liseberg när ,man åker ballder och man tror att någon kommer snart såga av, trät. Hellergud, då var jag verkligen liv rädd.  Hoppas ni haft en rolig dag :)


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



HAHA:D lgäet ?!

2009-12-30 @ 20:28:18
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0