Efter skidbacken!

Okej nu kommer de allvarliga, det var 19- på toppen i backen och 20- minus vid liftarna. Jag höll på att dö. Så efter 5 åk så gick vi in och åt. Sen så skulle vi såklart ut  igen... Men jag orkade inte men efter som jag inte kunde sitta inne i stugan så fick dom mig att åka tre åk. Jag åkte ensam det var ganska kul det, och så när vi skulle mötas vid bilen efter 2-3 åk så är dom inte där. Så jag ringer men ingen svara såklart. I vår famlij eller alla utom jag så, svarar ingen. Och pappa har aldrig ljudet på.. Och det är när han är på jobbet, för att han inte ska störa andra. Så jag frågade varför han inte hörde. Då  svarade han att han hade ljudet av. Och då verkligen undrade jag om det var för att inte störa andra ^.^
Så nu har vi kommit hem.. Jag har dushat och sitter i mjukis byxor och skriver, och en tröja såklart. Jag har tvättat mitt hår också för det hade blivit så här mörk, för att ja inte tvättat det. Så jag har en gul turban på huvudet. Hahha.



Tagit med webben. (Ser riktigt äcklig ut :S)


Kommentarer
Postat av: Hedda<33

ahahahha söötis!!<3

2009-12-27 @ 16:44:35
URL: http://solklaaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0