Ensam i snön♥





Japp, idag har jag varit i gammla stan hela dagen, jag sara, jojo, mika & Niki. Det var så himla mysigt.
Jag köpte, en present till becca och en sak till Linn. I morgon ska jag ge mina julklappar, till : Anni, hedda, mika, miki, becca. Det är toppen vänner det. Och i morgon slutar vi skolan. Gud, vad härligt. Och på torsdag är det jul.
Tiden går så snabbt nu. För två veckor sedan så sa vi bara: '' Jag längtar tills vi slutar'' eller :'' Jag längtar tills nästa torsdag, då vi ska till gammla stan''. Men nu går allting så snabt och jag har äntligen nästan köpt klart att julklappar. På måndag, så åker jag till landet, och då kanske jag inte skriver på dom dagarna. För vi har ingen dator. Men jag hoppas att jag får en dator i julklapp.  Eller jag önskade mig en och jag tror att jag kommer få en.
Kommer ni ihåg dom jag skulle köpa julklappar till här kommer den igen. Och ja har strukit en heldel :D
Hahah och sen var det så roligt, när isa och jag skulle gå av bussen vid odenvägen, så ramlar hon och jag ska hjälpa henne då. Men såklart så ramlar jag med! Hela 205 skrattar, och vi ligger i snön helt blöta. Herregud!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0