Jag är med bästisarna nu :)


Hejsan, efter en riktigt eller ganska lång skoldag så sitter jag med Mika och Niki på bibblan. Hahha, Vi skulle plugga eller vi har och ska. Vi har gjort kasper pjäser och vi gjorde nyheterna. Det gick bra. Vi hade No i dag och gusaf och pontus satt i ett skåp på So:n det var as roligt. Alla bah: klockan är halv klockan är tjugo över. Och jag och gustaf skickade lappar till varandra.Vad tycker ni om min snygga text jag sätter i början. Jag härmar Foki. Men jag älskar hennes blogg. MIhi, hon är min hjälte ;)
Men nu sitter vi här i allafall, jag kanske skriver mer sedan. Jagh ar femtio minuter krav bara. OMG. Nej nu skriver jag bara massor med saker.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0