Men god morgon!

Eller, jag menar klockan är snart halv tolv. Jag måste börja gå upp tidigare. Runt nio ungefär. Jag vaknade halv elva, och då mår jag bara dåligt, för att det bara är en timma kvar till halv tolv. Men ändå är sängen så varm och man vill bara ligga kvar. Sen så somnar man om och upptäcker att klockan är halv tolv. Då rusar man upp och trycker ner handtaget så att dörren öppnas. Och om kollar på sängen, men rusar ner för att äta något. Man tar tag i tandborsten, och man borstar snabbt som sjutton. Sen får man ett sms där det står : - Vart är du? Vad ska man svara, man får panik och skriver att man är klar om en kvart och går då. Men då har  du inte upptäckt att du behöver pengar och rusar till mamma. Hon går långsamt upp för trappan och man får verkligen panik. Man säger till mamma, eller nästan skriker att hon ska skynda sig på. Men hon säger bara jaja, när hon kommit ner så har det gått 20 minuter för mamma. Och man får också panik, man springer tar pengarna. Och verkligen rusar till kompisen. Sen kommer man anfådd och trött, till kompisen :D
Hahah, snyggt va? Någon som känner igen sig, förutom jag?

Kommentarer
Postat av: Babyarsel

ahahah jag känner det samma jag går typ upp 12 varjedag!! =/<3

2009-12-27 @ 11:53:15
URL: http://solklaaart.blogg.se/
Postat av: Fridahcharlotta

**



tack:) läget ?!

2009-12-27 @ 15:53:09
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0