Men hallå där!

Ja, det här blir sista inlägget. Nu har jag varit och hoppat runt på olika sidor. Men jag är inte bra på att göra designer så jag tog denna design från en tjej som ger ut gratisdesigner. Jag gillar den jätte mycket verkligen. Och jag kommer nog börja blogga mer nu eftersom att jag har dator på heltid nu. Jag har bloggat för mycket i dag, men det är jul eller det var julafton i går så då borde jag få ha det lite mysigt, i sängen. Jag är super nöjd över mina julklappar!

NU kommer lite bilder på frost. '' från google''





Det är så häftigt, jagbörjar fota när jag kommer hem .)



Kommentarer
Postat av: Mathilda

fina bilder! :)

2009-12-27 @ 17:18:26
URL: http://mathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0