091116

Omg, dagarna blir säkert bara värre och värre. Jag verkligen känner det!
Idag så simmade vi 1000 meter, jag var faktiskt första tjejen i ''mål'' Fett stolt. Sen så hade vi inte en lång dag, jag åkte in till mammas jobb för att sedan åka till tandläkaren. Jag ska börja använda tandtråd enligt henne ;) haha ^^ Tandtråd är inte en av mina favoriter kan jag ju säga på en gång liksom. Jag har verkligen börjat fundera på tandställning. En som inte syns. Jag vill ha det så att tänderna sitter perfecto liksom. Vad tycker du?, Inte för att någon kommer komentara men men. That's life when your not känd???
I morgon kanske jag ska vara med fia. Men bara ett tag liksom. Typ någon timme min kalender är liksom full.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0