11 November

Jag är hemma från skolan  i dag.

Idag så mådde jag för dåligt för att gå till skolan. Min hals är täppt och mitt huvud har gjorde ont så fort jag ställde mig upp. Jag fick ta en huvud värks tablett men då gick det över. Jag skulle gå till skolan jag lovade mika och niki det igår, när jag gick hem från skolan pga, illa månde ont i huvudet + mage.


Men jag hatar att vara hemma, på dagarna. För då har alla roligt i skolan och man själv är hemma med mag ont och förskylning. Jag går runt i mjukis byxor och en I<3 Ny tröja. Jag ska äta något nu, jag har inte ätit lunch. Jag tar någ en macka er något sådant. Jag har hittat lite bloggar jag börjat läsa och jag ska, lägga in dem på länkar så fort jag frågat om jag får det för dem. :) Alltid bra att fråga först.Oavsätt om jag har en blogg ingen läsar, haha.


Wow..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0