I am not the perfect one


Idag har jag varit i skolan. Med en dålig hals, den är seriöst tjock!
Skolan suger just nu speciellt på hösten¨det är alltid massor med prov och sånt. Vi skulle ha haft jumpa idag, sista timmen. Men våran jumpa lärare var sjuk så ja, vi fick gå hem. Jag är verkligen hur klantig som helt. När jag kom hem skulle jag göra mig en macka och kräm. (Mackan skulle vara en köttbullsmacka) och så tappar jag köttbullarnai krämen. Skit äcklig. Sen när jag satt här vid dator så tappade jag massor med köttbullar på golvet! Jag får alltid otur innan fredagen den 13.
Fy, pluss att det var hår i krämen fy bubblan. Jag tappar mat lusten.
Jag tycker att alla är så sjuka nu på hösten. Mitt imunförsvar är inte det bästa direkt.

xoxo

Cool va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0