Jag har inte orkat.

Okej, jag ska börja med att säga att jag verkligen inte har orkat idag. Jag har haft en slö dag. Jag mika & niki har bara kollat på film. Eller två ;) En skräck film ( Hade redan sätt) Alla har någ det. Barnhemmet. Och sedan 17 again. Det var narrig den. Vi har ätit chips och sådan hela dagen. Så najs. Så jag är helt äcklig. Inget smink eller något. Min fråga är nu?
Hur kan man ha deiree nilsson som idol. Det går inte ihop. Alla som är som henne, vill ju vara en sådan person. Som kallar sig själv för BARBIE? gjorde man inte det när man typ var... 3. Hahha patetiskt. Men det är bara vad jag tycker. Alla i min skola är väldigt olika. några är fjortisar några andra är sånna och anda är så.. det är s jobbigt. Ajja, :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0