Ont över allt???

Hejsan, jag har idag tagit svinis sprutan. Det gjorde så himmla oooonnt. Aj vad det gjorde ont verkligen. Asså jag har verkligen ont.  Alla bah: NEJ  det gör inte ont det känns inte. Jag sara och mika bah: Ajjjj vad ont det gjorde.Alla bah nej?Men det gjorde ont alla försökte bara vara coola och inte säga att det gjorde ont fast det gjorde det. Idag var jag med jojo och sara efter skolan. Det var najs. Vi hade kul och gjorde en film , haha, den var as rolig. Alla inne på Superstore bah:? Vad håller dem på med. Det var fett kul. VI höll på med apan och björnarna. Typ nudlarna och allt. Hhaha. Vi fick tbx vårat engelska prov. Jag hade typ sämst. 89/111. Men alla låg typ runt 90-100 den bäst hade eller dem bästa hade 110.5 Det är ju grymt. Asså så mycket hade jag inte pluggat liksom. Menmen. Jag har spanska prov om 1 vecka. Nästa fredag men jag orkar inte plugga just nu liksom. Det är så omständigt i bland. Och jag kan ju inte plugga hela tiden. Jag måste ju ta det lungt oxå, eller?. Asså gud vilket konstigt inlägg. verkligne flummigt. jag måste bara säga. ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT OONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONTNT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT ONT HAHA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0