sara skriver inte



HEJSAN, idag harj ag haft en slö dag och sara och linn var här klockan två. Jag satt i pyjamas och spelade sims. Hhaha, vi gjorde en tjuv ;) Fett najs. Jag har gjort óm designen igen, jag blir liksom inte riktigt nöjd.Inte nu heller men bättre än förra. Vi sjunger singstar nu. Här är bilder från dagen innan new moon. Den var så jävla bra.
Nu ska jag lyssna på dem ton döva kompisar jag har... Hhaha, dem är verkligen det. Thhhheee winner takes it aaaaaaaaaalllll! Herregud. Det måste bli lite bättre inlägg. NU säger  dem twilight repliker.


Kommentarer
Postat av: sanna johansson <3

åå emma jag var också och såg den. den var den bästa filmen jag har settSÅÅÅ BRA :) <33

2009-11-26 @ 16:26:07
URL: http://tusseruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0