FÖRE & EFTER

Nu har jag städat vardags rummet & mitt rum här kommer bilder före och efter i vardags  rummet och i mitt rum.

Vardags rummet före:




Vardags rummet efter:




Mitt sovrum före:


Sovrum efter:


Det blev ganska många bilder. Men det blev en förändring!
Jag är nöjd och sen var jag på vandrig och letade efter min överförningssladd så jag skulle kunna lägga upp bilderna från kamera. Jag ringer pappa occh frågar. Letar i hela huset. Och sen så bara river jag ner alla skidgrejerna. Och där är den inte. Skoja! där var den. Mohaha. Jag är så blondie i bland.
^^
                                                                                                                                                      xoxo
                                                                                                                                                         Emma

Kommentarer
Postat av: Hemligt

Fint det blev ;)

<33

Snygg blogg & design!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zjfaksäfhsaNPIFHSAfskahgfbäsIA*Ofhaäwnbe

2010-04-09 @ 11:19:25
Postat av: olga<3

SNYGG blogg :)<3 Vem erik var du hos? :)

2010-04-10 @ 09:07:27
URL: http://olgafotboll.blogg.se/
Postat av: olga<3

men de där är väll inte hemma hos dej?? :O<3

2010-04-10 @ 09:09:13
URL: http://olgafotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0