Klockan är: 10.47

I morgon, hoppas jag att jag kan gå till skolan. Jag känner mig så mycket bättre idag. Fast nu har min pollen allergi börjat. Det kliar i ögonen och i näsan.  Pappa ska hämta ut mina tabletter idag. Jag vaknade halv nio och då tog jag min tablett på en gång. Sen har jag ätit frukost och kollat på något tv program. När folk ringer in. Det var om väg skyltar och alla hade fel. Asså jag fick panik. Dem var på samma gren i en timma sen bytte dem till
tv6, och nu är dem på tv8. Nu borde väl någon ha gissat rätt svar. Jag ska väl inte göra så mycket idag antar jag. Sitta inne. Sova så jag blir frisk. Kollade på anna anka öker assistent. Herregud. och sedan på fusk byggarna :D Det är väldigt kul ;)
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Krya på dig hoppas att du blir frisk<33333

2010-04-22 @ 19:05:46
URL: http://onlyjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0