Paow får negativa kommentarer!

Paow publicerade bilden nedan på sin blogg:

Bilden fick blandade reaktioner, fast mest negativa:




Alla hennes kommentarer som var negativa, hennes svar till detta var:

Vad är det för nunnor som läser min blogg egentligen? En sån som blundar framför spegeln för att slippa se sig själv naken? Jag älskar min kropp, och jag trivs rätt bra med mig själv. Om jag håller för mina bröst är jag en hora även fast det täcker betydligt mer en än bikini… Vad är det för skillnad? Tell me, alla har ju bröst, eller i alla fall bröstvårtor.

Ja, alla brudar där ute, jag uppmanar ingen att lägga ut bilder på sina egna pattar på internet, men det är absolut inget fult! Konstigt att folk har såna stora komplex idag – att man ”lär” sig att nakenhet är något fult.

Jag skulle mer än gärna gå runt naken ute om det inte vore så ”horigt”. Tror att folk helt och hållet missuppfattat det ordet, jag säljer inte sex jag har pojkvän och klart som fan att vi har sex? Kanske inget jag behöver skriva ut egentligen för det är väl rätt uppenbart? Många tjejer är ju så otroligt avundsjuka och gör verkligen allt för att förstöra. Så ja, om jag nu har lite bekräftelsebehov, låt mig ha det.

Jag lägger ut en bild på mina ”bröst” och själv ser jag att det faktiskt ser bra ut, så jag säger bara, varför lära sig att nakenhet är något ful…?

Idag är ju man en hora så fort man visar håret. SUCK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0