Spotify!

Gud kan man hata spotify ingentligen. Visst man behöver en invite och det är jätte svårt att få tag i, eller så har man tur att få en av någon. Min mamma fick och den delar jag,min syrra & min mamma på. Pappa är inte så tecknisk. Men att välja vilken låt man vill och lyssa och kanske, sitta som jag gör med min katt, och en filt i sängen med nerdragen gardin, och lyssna på broken-hearted girl är ju wonderful ;)
Idag har jag tagit det lungnare och ätit en hamburgare på storhogna, och åkt inte så värst mycket men lite.
Har badat och vattnet var svin kallt, Så underbart. Hoppas ni haft en bra dag, det har jag. Eller sa hej då till min kusin och mormor, som satte sig på bussen hem för två timmar sedan.


Bild tagen i går :D

klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0