SVAR!

Sara <3
Vem gillar du :) <3
http://dollfaces.blogg.se/
SVar: Jag är en sådan person som är tråkig. jag gillar ingen just nu! <3

1.Har du haft ett förhållande på senaste tiden
2. Vem är du kär i?
3.Vem vill du gifta dig med ;)
4. Vad tycker du och paow?

Svar:
1. Nej
2. Ingen just nu
3. Vet inte
4. paow, asså jag tycker att alla dem tjejerna är rätt patetiska. Och paow ehm...  EN tjej som lägger upp bilder när hon ska ha sex. Njaa!

Vem är din idol?!
Vad har du för kamera!
Svar:
1. Jag har många men en av dem är Justin bieber ;)
2. En canon s90 Den är super bra!

Hur sminkar du dig?
Jag använder bara Id smink, och först en fondation i medium beage OCh sen sol puder och sedan, mascara



från hannah
Gillar du någon?
Kan du ses i veckan? :D <3
svar: Inte just nu, och självklart!<333

Varför är du så poppis=?<33
Vem har skrivit denna fråga?

Vem är du kär i ?
Vilken hårfärg skulle du vilja ha ?
Har du rökt ?

svar: Ingen, blont, nej!

är du kär i Oscar Holmbergh?
svar: Nej  ,)

Vilken kompis har du känt längst??
När lärde ni känna varandra??
Har ni kontakt fortfarande?

svar:
1. Daphna

2. Dagis :D
3. JA <33

Postat av: issa
1. Vad är din favorit klädsel?
2. Är du kär i mig? Skojja haha x) Men typ.... VAD ÄR DITT FAVORIT SMINK?
hehehe, mkt "favvo" frågor här! ;) PUSSPUSS<3

URL: http://issauw.blogg.se/
Svar:
1. Gud, jag vet inte
2. Haha, ID

hur många har du kysst?
oskuld?
hur många förhållanden har du haft?
ihop me nån nu?
rökt?
druckit alkohol?
kär i nån nu?
favoritfärg?
favvo mat?
vem älskar du mest på denna jord?
Svar:
1. ehm.. ja du
2. japp
3. guud jag vet inte ;)
4. nej
5. nej
6. Smakat haha nyår typ svin lite ;)
7. Nej
8. svart
9. SUshi
10. Bästa vännerna ;)
<3

är du oskuld!

Svar: ja

vad gör du på fritiden?
Svar: Fotboll, tennis är med kompisar pluggar ,)

Umgås du mycket med dem där mika och niki?
SVAR: JA ;)>3

hiohoho

vad hände med betweens och truefulltrust upptäcker!<3
SVAR: hahhaa, jag vet inte ,)<3

Vad tycker du om
1.dessie
2.kenza
3.kissies
4.paow`
<3
svar: 1. ehm... patetisk
2. älskar henne
3.  ussh
4.  bättre än dessie

om du fiick ha en önskning i hela världen vad skullde det att va?
svar: Att få träffa justin bieber :D
Och fred på jorden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0