Skolan suger!


Skolan har inte ens börjat på riktigt och jag hatar den. Eller asså, vi håller på med massa strunt. Hellre börja på riktigt och sluta tidigare till sommarlovet. Men livet rullar vidare. I morgom har jag planer på att köpa världens största godis påse, och en dricka. sen åka in till stan för att shoppa, och senare kolla på bip (toystory 3) klockrent va? Längtar.. Jag har  största godis suget! Det är inte så bra. Min kompis benjamin ska länka mig hoppas han har gjort det. Pratar med Linn& ska snart hoppa in i  dushen.
Bloggar snart igen


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv!: hej jag har helt missat din tävling om att vinna blogsvarskonto så jag får istället gratulera vinnaren eftersom jag inte har tid att ragga röster! :)

och du! skolan är bättre än o jobba! ;)

2010-08-26 @ 19:00:11
URL: http://linlicious.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

Håller verkligen med dig!! :D<33

2010-08-26 @ 21:18:38
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0