Tv kväll!

Reklam i top modell så jag passar på att slänga in ett inlägg eftersom att jag vet att ni gillar det. Idag va vi ju i gamla stan. Jag hade jätte många små tjejer som stirrade på mig hela tiden. Jag tänkte oohh nej ni kan inte läsa min blogg så populär är den inte. Haha, men sen hade vi tråkigt så vi började ragga, och för att få kontakt med några på frågade vi var kyrkan låg och där började allt. Asså dem började skämta och vi undrade vart dem gick i skolan och vad dem bodde osv.
Paniken var ju ganska stor eftersom att jag fick ragg på ryggen och han va i början okej snygg men sen ändrade jag mig helt. Så nu sitter jag och kollar igenom hans fjortis bilder. Så jag va liksom tvungen att dissa honom ,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0